I VEGA, take you THE YELLOW BIRD,
to be my PET.
To have and to hold, from this day forward,
for better, for worse,
for richer, for poorer, in sickness or in health,
to love and to cherish
'till death do us part.


[我VEGA,選擇你THE YELLOW BIRD,
作我的寵物.
我兩互相扶持,從今天開始,無論是好,是壞,
是富,是貧,疾病中或健康時,
都相愛相依,
直到禽流感將我們分開為止??]



我真討厭看見反鳥類的標誌
我真討厭人類的無情與自私







arrow
arrow
    全站熱搜

    蔡燦得 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()