LAST NIGHT WE FELL APART,
WE FELL APART,
AND I TOOK THE TRAIN TO HELL...

I WANNA BE ALONE,
I WANNA BE IGNORANT ON MY OWN,
STILL I WAIT BY THE PHONE,
I WANNA BE ADORED,
AND NOW I`M INDIFFERENT TO IT ALL,
STILL I WAIT FOR UR CALL....

只是偶然想起這旋律,
就給我找著了這首好久以前好流行的歌,
開心耶!!
記得有陣子走到哪都聽到它, 那時我正好在做DJ的工作, 我還說, "別再給我聽到我要殺人了" 哈, 結果現在這樣想念啦!..
arrow
arrow
    全站熱搜

    蔡燦得 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()